ΑΘΉΝΑ 30/7/2014
Τμήμα Υποστήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Αναγνωρίζοντας την σημερινή τραγική κατάσταση της Οικονομίας αλλά και των ΜμΕ με άμεση την απειλή οριστικού λουκέτου των εναπομεινάντων επιχειρήσεων ,λόγω αυξημένων φορολογικών απαιτήσεων -υποχρεώσεων μέσω εφορίας καταλήγουμε εύκολα στο συμπέρασμα ότι η Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα είναι καταδικαστέα «από όπου και εάν προέρχεται» .
Σήμερα επί συνόλου 850,000επιχειρήσεων στην Ελλάδα οι 600,000 αδυνατούν να έχουν φορολογική ενημερότητα ,φοροδοτική ικανότητα, αλλά ταυτόχρονα να βεβαιώνονται στους φορολογικούς μηχανισμούς με εν δυνάμει ανείσπρακτους λογιστικά εγγεγραμμένους φόρους σαν αποτέλεσμα των μνημονίων της υποτέλειας και της αρπαγής του Δημόσιου πλούτου.
Η αναδιάρθρωση της οικονομίας οφείλει να εκμεταλευτή τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας όπως το Υψηλό Στελεχειακό δυναμικό , τους υφιστάμενους ενεργειακούς πόρους , το συγκριτικό γεωγραφικό πλεονέκτημα κ.α.
Ο επιχειρησιακά στρατηγικός σχεδιασμός που η σημερινή συγκυβέρνηση αδυνατεί να αναπτύξει λόγω δεσμών υποτέλειας και συνδιαλλαγής με το αύλο χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο και ο απεγκλωβισμός από αυτό με ρεαλιστική παραγωγική ανασυγκρότηση είναι εκείνος που μπορεί να ωθήσει θετικά το μέλλον της χώρας με ανάπτυξη και ευημερία.
Θεωρούμε ότι η συμμετοχή του κορμού της Ελληνικής οικονομίας των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων αλλά και η συμμετοχή του ενεργού πολίτη μπορεί να γίνει χωρίς αποκλειστικά τεχνοκρατικά ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς.
Τα αθροιστικά θετικά οφέλη της οικονομίας μπορούν από την συνεργασία της κοινωνίας των Δήμων, με τον ίδιο τον επιχειρηματικό ιστό του εκάστοτε Δήμου που καλείται να αντιπαλέψει την δαιδαλώδη τεχνοκρατική γραφειοκρατία, αλλά και την στενά νοούμενη δικομανία της πολιτείας που νομοθετεί χωρίς την ουσιαστική διαβούλευση με τα μέλη της .
Για αυτό προτείνουμε και ήδη έχουμε γνωστοποιήσει στους αρμοδίους φορείς τι κάτωθι προτάσεις:
1. Εφαρμογή του θεσμού της Β ευκαιρίας ως απόρροια της Σύστασης της επιτροπής της 12.3.2014 για μια νέα προσέγγιση για την επιχειρηματική αποτυχία και την αφερεγγυότητας προς την Ελληνική συγκυβέρνηση C(2014) 1500 final
2. Εισαγωγή της έννοιας του προπτωχευτικού κώδικα σε αντικατάσταση του άρθου 99 αλλά και του άρθρου 106 του ΚΠΔ σαν συνέχεια του Θεσμού της Β ευκαιρίας για να μπορέσουν να καταγραφούν οι πραγματικά πτωχευθείσες εταιρείες και όχι μόνο οι κατά το άρθρο 99 .
3. Αλλαγή του φοροτεχνικού συστήματος από το σύστημα των δεδουλευμένων (επί πιστώσει) στο σύστημα των εισπραχθέντων (μετρητά).
4. Επανεξέταση της λάθος ερμηνείας του νόμου του 1967 άρθρου 1 του αν. 86/1967 περί ποινικής δίωξης του εργοδότη για την μη καταβολή ασφαλίστρων στον εαυτό του θεωρώντας ότι ο επαγγελματίας δεν μπορεί να είναι και ταυτόχρονα εργοδότης του εαυτού του .
5. Θεσμοθέτηση ενδιαμέσου φορέα μεταξύ Τραπεζικών ιδρυμάτων και πολίτη για την ίση αντιμετώπιση των “κόκκινων’’ δανείων και για τους επαγγελματίες .
6. Αναστολή κατασχέσεων μέχρι της εφαρμογής του Θεσμού του Ενδιάμεσου φορέα μεταξύ Ιδιωτών και Τραπεζικών Ιδρυμάτων.
7. Διασφάλιση των στοιχείων του ενεργητικού των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τις πολλαπλές κατασχέσεις Δημοσίου ,Ασφαλιστικών Ταμείων κ.α. όπου αυτές ορίζονται Αντισυνταγματικές.
8. Κατάργηση λειτουργίας των καταστημάτων την Κυριακή δεδομένου ότι οδηγεί σε απαξίωση των θεσμών εργασίας ,προκαλεί υποβάθμιση της ποιότητας ζωής και ουσιαστικά διευκολύνει τις Πολυεθνικές να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς βυθίζοντας στην αφάνεια τις ΜμΕ.
Σημείωση Θέματα που αφορούν την κεφαλαιοποίηση οφειλών ,διαγραφή παράνομων και αντισυνταγματικών χρεώσεων των Ταμείων ,Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ,Συντάξεις , Κόστος ενέργειας , Διασφάλιση Α κατοικίας , Συνταξιοδοτικό κ.α. . συμπεριλαμβάνονται σε αναλυτικές επί μέρους προτάσεις όπου περιοδικά ανακοινώνονται
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος σε ένα «σχέδιο αναδιάρθρωσης» της οικονομίας όπως ορίζει η συγκυβέρνηση και το οποίο επιδιώκει να είναι επιχειρηματικά και δημοσιονομικά ισοσκελισμένο χωρίς όμως καμία επιχειρησιακή στρατηγική ,απλά υπακούοντας σε εντολές Τρόικα ,ΔΝΤ ,ΕΚΤ το αναμενόμενο αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο πλέον του σημερινά αρνητικά καταγεγραμμένου.
Για αυτό καλούμε τους πολίτες να υπερασπιστούν τα Συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα τους περί ισονομίας και ισοπολιτείας διεκδικώντας την ίδια τους την περιουσία που υφαρπάζεται δολίως αλλά και το μέλλον των παιδιών τους.
WWW.FOTAVGEIA.BLOGSPOT.COM
Τμήμα Υποστήριξης Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Αναγνωρίζοντας την σημερινή τραγική κατάσταση της Οικονομίας αλλά και των ΜμΕ με άμεση την απειλή οριστικού λουκέτου των εναπομεινάντων επιχειρήσεων ,λόγω αυξημένων φορολογικών απαιτήσεων -υποχρεώσεων μέσω εφορίας καταλήγουμε εύκολα στο συμπέρασμα ότι η Μικρομεσαία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα είναι καταδικαστέα «από όπου και εάν προέρχεται» .
Σήμερα επί συνόλου 850,000επιχειρήσεων στην Ελλάδα οι 600,000 αδυνατούν να έχουν φορολογική ενημερότητα ,φοροδοτική ικανότητα, αλλά ταυτόχρονα να βεβαιώνονται στους φορολογικούς μηχανισμούς με εν δυνάμει ανείσπρακτους λογιστικά εγγεγραμμένους φόρους σαν αποτέλεσμα των μνημονίων της υποτέλειας και της αρπαγής του Δημόσιου πλούτου.
Η αναδιάρθρωση της οικονομίας οφείλει να εκμεταλευτή τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας όπως το Υψηλό Στελεχειακό δυναμικό , τους υφιστάμενους ενεργειακούς πόρους , το συγκριτικό γεωγραφικό πλεονέκτημα κ.α.
Ο επιχειρησιακά στρατηγικός σχεδιασμός που η σημερινή συγκυβέρνηση αδυνατεί να αναπτύξει λόγω δεσμών υποτέλειας και συνδιαλλαγής με το αύλο χρηματοπιστωτικό κεφάλαιο και ο απεγκλωβισμός από αυτό με ρεαλιστική παραγωγική ανασυγκρότηση είναι εκείνος που μπορεί να ωθήσει θετικά το μέλλον της χώρας με ανάπτυξη και ευημερία.
Θεωρούμε ότι η συμμετοχή του κορμού της Ελληνικής οικονομίας των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων αλλά και η συμμετοχή του ενεργού πολίτη μπορεί να γίνει χωρίς αποκλειστικά τεχνοκρατικά ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς.
Τα αθροιστικά θετικά οφέλη της οικονομίας μπορούν από την συνεργασία της κοινωνίας των Δήμων, με τον ίδιο τον επιχειρηματικό ιστό του εκάστοτε Δήμου που καλείται να αντιπαλέψει την δαιδαλώδη τεχνοκρατική γραφειοκρατία, αλλά και την στενά νοούμενη δικομανία της πολιτείας που νομοθετεί χωρίς την ουσιαστική διαβούλευση με τα μέλη της .
Για αυτό προτείνουμε και ήδη έχουμε γνωστοποιήσει στους αρμοδίους φορείς τι κάτωθι προτάσεις:
1. Εφαρμογή του θεσμού της Β ευκαιρίας ως απόρροια της Σύστασης της επιτροπής της 12.3.2014 για μια νέα προσέγγιση για την επιχειρηματική αποτυχία και την αφερεγγυότητας προς την Ελληνική συγκυβέρνηση C(2014) 1500 final
2. Εισαγωγή της έννοιας του προπτωχευτικού κώδικα σε αντικατάσταση του άρθου 99 αλλά και του άρθρου 106 του ΚΠΔ σαν συνέχεια του Θεσμού της Β ευκαιρίας για να μπορέσουν να καταγραφούν οι πραγματικά πτωχευθείσες εταιρείες και όχι μόνο οι κατά το άρθρο 99 .
3. Αλλαγή του φοροτεχνικού συστήματος από το σύστημα των δεδουλευμένων (επί πιστώσει) στο σύστημα των εισπραχθέντων (μετρητά).
4. Επανεξέταση της λάθος ερμηνείας του νόμου του 1967 άρθρου 1 του αν. 86/1967 περί ποινικής δίωξης του εργοδότη για την μη καταβολή ασφαλίστρων στον εαυτό του θεωρώντας ότι ο επαγγελματίας δεν μπορεί να είναι και ταυτόχρονα εργοδότης του εαυτού του .
5. Θεσμοθέτηση ενδιαμέσου φορέα μεταξύ Τραπεζικών ιδρυμάτων και πολίτη για την ίση αντιμετώπιση των “κόκκινων’’ δανείων και για τους επαγγελματίες .
6. Αναστολή κατασχέσεων μέχρι της εφαρμογής του Θεσμού του Ενδιάμεσου φορέα μεταξύ Ιδιωτών και Τραπεζικών Ιδρυμάτων.
7. Διασφάλιση των στοιχείων του ενεργητικού των Μικρομεσαίων επιχειρήσεων από τις πολλαπλές κατασχέσεις Δημοσίου ,Ασφαλιστικών Ταμείων κ.α. όπου αυτές ορίζονται Αντισυνταγματικές.
8. Κατάργηση λειτουργίας των καταστημάτων την Κυριακή δεδομένου ότι οδηγεί σε απαξίωση των θεσμών εργασίας ,προκαλεί υποβάθμιση της ποιότητας ζωής και ουσιαστικά διευκολύνει τις Πολυεθνικές να αποκτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς βυθίζοντας στην αφάνεια τις ΜμΕ.
Σημείωση Θέματα που αφορούν την κεφαλαιοποίηση οφειλών ,διαγραφή παράνομων και αντισυνταγματικών χρεώσεων των Ταμείων ,Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ,Συντάξεις , Κόστος ενέργειας , Διασφάλιση Α κατοικίας , Συνταξιοδοτικό κ.α. . συμπεριλαμβάνονται σε αναλυτικές επί μέρους προτάσεις όπου περιοδικά ανακοινώνονται
Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος σε ένα «σχέδιο αναδιάρθρωσης» της οικονομίας όπως ορίζει η συγκυβέρνηση και το οποίο επιδιώκει να είναι επιχειρηματικά και δημοσιονομικά ισοσκελισμένο χωρίς όμως καμία επιχειρησιακή στρατηγική ,απλά υπακούοντας σε εντολές Τρόικα ,ΔΝΤ ,ΕΚΤ το αναμενόμενο αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο πλέον του σημερινά αρνητικά καταγεγραμμένου.
Για αυτό καλούμε τους πολίτες να υπερασπιστούν τα Συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα τους περί ισονομίας και ισοπολιτείας διεκδικώντας την ίδια τους την περιουσία που υφαρπάζεται δολίως αλλά και το μέλλον των παιδιών τους.
WWW.FOTAVGEIA.BLOGSPOT.COM
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου