Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Η ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΑΖΟΓΚΟΜΕΝΑΣ (θΕΩΡΗΤΙΚΑ)

Χατζηαναγνώστου Γιώργος

Τον λόγο παίρνει μια Κυρία της ΤV  με βαμμένο μαύρο μαλλί εεε κανά δύο τρία λίφτινγκ (δεν είμαι ειδικός),γόβες 20ποντες με στιλέτο τακουνάκι (απορώ πως περπατάνε) και αμάνικο μπλουζάκι...πολύ χλίδα λέμε  μέσα στον Νοέμβρη (είναι στυλ βλέπεις)...
   "Γεια σας είμαι η τάδε με σπουδές ΜΒP ,DTP ,BP ,MOBIL k.a" τίτλοι που δεν κατάλαβε κανείς στο λιγοστό ακροατήριο , αλλά δεν έχει σημασία ήταν βαρύγδουπα σπουδαγμένο το κορίτσι .
 -"Μετά το ταξίδι μου στην Νέα Υόρκη με εντολή του Πανεπιστημίου χ σήμερα θα σας μιλήσω για διατροφή ".
-"Οι πελάτες μου εφοπλιστές είναι πολύ ευχαριστημένοι γιατί τους φτιάχνω προγραματάκια διαιτολογίας που με συστήνουν και σε άλλους εφοπλιστές του κύκλου τους"
-" Όμως αυτό που έχει σημασία για εσάς τους πολίτες ,είναι να τρώτε υγιεινά μα πολύ υγιεινά όχι προϊόντα με υποκατάστατα με πολλά Ω3, Ψαρικά φρέσκα ,φρέσκα λαχανικά κ.α ,ξηρούς καρπούς ,να ξεκουράζεστε , να κοιμάστε αρκετά , να αφιερώνετε χρόνο με τους φίλους σας, να κάνετε διακοπές , και να μην υπερβάλλετε σε εργασία" .
Και  καλά μέχρις εδώ ας πούμε .
 Ο ενεργός όμως πολίτης ρώτησε
.
-"Πολύ ωραία μας τα λέτε Κυρία μου ,έτσι ωραία δε που την ώρα που τα λέγατε με σκεφτόμουνα να κάνω ένα χραπ και να αρπάξω μια φρέσκια καραβίδα να την βάλω στο τραπέζι μου ''
-"Να κάνω άλλο ένα χράπ και να αρπάξω χαλαρά και το θυμαρίσιο μέλι να το αλείψω δίπλα στην θάλασσα σε αχνιστό ψωμί φρέσκο ....( ξέρετε όπως ακριβώς στις διαφημίσεις)..."
- "Αλλά Κυρία μου αναρωτιέμαι εάν η παρουσίαση που μόλις κάνατε και που ήταν εντυπωσιακή θα μπορούσα να πω ,μπορεί να εναρμονιστεί με την πραγματικότητα για να την δούμε στην πράξη .."
-"Διότι ξέρετε Κυρία μου , χωρίς δουλειά ,ή ακόμα και με εργασία με μισθό 360€ ,το ψάρι κυρία μου είναι απαγορευμένο για τον πολίτη ,το δε μέλι το βλέπει ο πολίτης από μακριά ,άρα για ποια ω3 και ποιότητα διατροφής πλούσια σε βιταμίνες φρέσκα λέτε"..

Αφού λοιπόν η Κυρία είδε τα μειδιάματα και τα κρυφά  χαχανητά στην αίθουσα (είπαμε λιγοστό το κοινό)  απαντά:
 -"Κοιτάξτε το τι είναι ακριβό είναι Υποκειμενικό !!!! και διαφορετικό για τον καθένα ......άλλωστε μπορεί να φάει φτηνό ψάρι ο πολίτης άμα ψάξει πχ πετρόψαρα !!!.Ταυτόχρονα,  δεν πίεσε κανείς κανένα να μείνει στην πόλη άμα δεν έχει δουλειά ...Εεε και τι να πω άμα δεν μπορεί να ζήσει στην πόλη να πάει πίσω στο χωριό του ........

Αυτό είναι πραγματικό γεγονός και καταγράφεται για να μπορέσει να αντιληφθεί ο πολίτης το επίπεδο "ανθρώπων" και καθηγητών σερβίρει η παρηκμασμένη αστική κοινωνία στους πολίτες  να κάνουν διαλέξεις ....

Τα ονόματα δεν αναγράφονται για ευνόητους λόγους .
Και μη χειρότερα.

www.fotavgeia.blogspot.com
  
   

       

Δεν υπάρχουν σχόλια: