Αrt1842 Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016
Χατζηαναγνώστου Γιώργος
Η συστηματική ώθηση του πληθυσμού στην δημιουργία φαινομένου Μεγαπόλεων αλλά και η στοχευμένη φτωχοποίηση της αστικής τάξης. Κάπως έτσι θα περιέγραφε κανείς την ερώτηση που εντέχνως-αφελώς διαρρέει από τα ΜΜΕ για το φαινόμενο της μη "έκδοσης" εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι Μέγαπολεις διευκολύνουν τον διαχωρισμό στην κοινωνική διαστρωμάτωση των πολιτών,ενώ δε η στοχευμένη φτωχοποίηση της αστικής τάξης δημιουργεί ανάγκες εποπτικού ελέγχου αστυνομοκρατίας.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι η αναγκαστική επιλογή μετακίνησης των εν ζωή πολιτών που εργάζονται ,αλλά και σαν κοινωνικά πρόσωπα μεταφέρονται. Με ένα ισχνότατο "εισόδημα" η φυσική αποχή από την με οικονομικό αντίκρυσμα είναι φυσιολογικό επακόλουθο.
Δεν είναι λίγες οι φορές όπου η κοινωνική κατακραυγή αποξένωνε από το σώμα της κοινωνίας τους επίδοξους "ελεγκτές" πολλές φορές ακόμα και με τραμπουκισμούς παρά το ότι οι"ελεγκτές" έκαναν την "δουλειά¨" τους για ένα ανά ανθρώπινη κεφαλή πρόσθετο εισόδημα. Αποκορύφωμα ο θάνατος του νεαρού Καρναούτη μόλις 19 ετών για 1,20€ ,όσο δηλαδή προσδιόρισε την αξία της ζωής του νεαρού ο κυνηγός κεφαλών στα ΜΜΕ.
Η οικονομική ανάλυση του γεγονότος της κατάρευσης εσόδων δεν έχει καμία σημασία όταν η κοινωνία ζεί εσκεμμένα μέσω των πολιτικών επιλογών 17ωρων διαπραγματέυσεων σε ένα τεράστιο ποσοστό κάτω από το όριο της φτώχειας. Αλλά ούτε καν αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα χωρίς επίλυση είναι ότι δεν υπάρχει όραμα και δεν υπάρχει ελπίδα διάσωσης όταν η "τράπουλα" είναι σημαδεμένη ,αλλά και οι διαχειριστές είναι χωρίς δυναμική και χωρίς γνωσιακή επάρκεια.
Το οποιοδήποτε ατυχές γεγονός στα ΜΜΕ μπορεί να αποτελέσει την θρυαλίδα κατάρρευσης του πολιτικού συστήματος αλλά και συσπείρωσης της λαικής οργής που είναι "έντονα ορατή στον αέρα".
Οι αστικές συγκοινωνίες με τα όποια προβλήματα τους είναι μέρος της ανταποδοτικότητας της υπερφορολόγησης αλλά και της επιτηδευμένης καταστροφής της επιχειρηματικότητας των Μικρομεσαίων στην Ελλάδα κατ επέκταση επιστροφή στον πολίτη,
Δεν είναι τυχαία ,η σιωπηρή αποχή των κυνηγών κεφαλών. Δεν γίνεται να "ελέγξουν" ένα κοινωνικό σώμα που είναι έτοιμο να εκφράσει τον θυμό του σε λεκτική αλλά και σωματική βία προς εκτόνωση.
Το πολιτικό τίμημα σε περίπτωση ατυχήματος θα είναι τεράστιο.
Δυστυχώς τα θέματα της νομικής υπόστασης του χρέους, η ενδογενής παραγωγική ανασυγκρότησης αλλά και η συνέχεια της παραμονής εντός του πυρήνα ενός νομισματικού συστήματος των ολίγων δεν ανοίγουν στην Ελληνική κοινωνία.
Και μπορεί η Ε.Ε. να εξετάζει την μεθοδολογία ενός νομισματικού συστήματος διπλού μαλακού -σκληρού ,εμείς όμως περιμένουμε να μας κατευθύνουν ή το ατυχές συμβάν.
Ακριβώς ότι ακριβώς συμβαίνει και με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όπου "αναγκαστικά" αλλά και
στοχευμένα θα "πέσουν" στα χέρια πολυεθνικών των ολίγων.
Πολλοί οι τραγικοί… Μικρή η Επίδαυρος!
.
*Ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος είναι Εntrepreneur Mικρομεσαίων Επιχειρήσεων
www.fotavgeia.blogspot.com
Χατζηαναγνώστου Γιώργος
Η συστηματική ώθηση του πληθυσμού στην δημιουργία φαινομένου Μεγαπόλεων αλλά και η στοχευμένη φτωχοποίηση της αστικής τάξης. Κάπως έτσι θα περιέγραφε κανείς την ερώτηση που εντέχνως-αφελώς διαρρέει από τα ΜΜΕ για το φαινόμενο της μη "έκδοσης" εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
Οι Μέγαπολεις διευκολύνουν τον διαχωρισμό στην κοινωνική διαστρωμάτωση των πολιτών,ενώ δε η στοχευμένη φτωχοποίηση της αστικής τάξης δημιουργεί ανάγκες εποπτικού ελέγχου αστυνομοκρατίας.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι η αναγκαστική επιλογή μετακίνησης των εν ζωή πολιτών που εργάζονται ,αλλά και σαν κοινωνικά πρόσωπα μεταφέρονται. Με ένα ισχνότατο "εισόδημα" η φυσική αποχή από την με οικονομικό αντίκρυσμα είναι φυσιολογικό επακόλουθο.
Δεν είναι λίγες οι φορές όπου η κοινωνική κατακραυγή αποξένωνε από το σώμα της κοινωνίας τους επίδοξους "ελεγκτές" πολλές φορές ακόμα και με τραμπουκισμούς παρά το ότι οι"ελεγκτές" έκαναν την "δουλειά¨" τους για ένα ανά ανθρώπινη κεφαλή πρόσθετο εισόδημα. Αποκορύφωμα ο θάνατος του νεαρού Καρναούτη μόλις 19 ετών για 1,20€ ,όσο δηλαδή προσδιόρισε την αξία της ζωής του νεαρού ο κυνηγός κεφαλών στα ΜΜΕ.
Η οικονομική ανάλυση του γεγονότος της κατάρευσης εσόδων δεν έχει καμία σημασία όταν η κοινωνία ζεί εσκεμμένα μέσω των πολιτικών επιλογών 17ωρων διαπραγματέυσεων σε ένα τεράστιο ποσοστό κάτω από το όριο της φτώχειας. Αλλά ούτε καν αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα χωρίς επίλυση είναι ότι δεν υπάρχει όραμα και δεν υπάρχει ελπίδα διάσωσης όταν η "τράπουλα" είναι σημαδεμένη ,αλλά και οι διαχειριστές είναι χωρίς δυναμική και χωρίς γνωσιακή επάρκεια.
Το οποιοδήποτε ατυχές γεγονός στα ΜΜΕ μπορεί να αποτελέσει την θρυαλίδα κατάρρευσης του πολιτικού συστήματος αλλά και συσπείρωσης της λαικής οργής που είναι "έντονα ορατή στον αέρα".
Οι αστικές συγκοινωνίες με τα όποια προβλήματα τους είναι μέρος της ανταποδοτικότητας της υπερφορολόγησης αλλά και της επιτηδευμένης καταστροφής της επιχειρηματικότητας των Μικρομεσαίων στην Ελλάδα κατ επέκταση επιστροφή στον πολίτη,
Δεν είναι τυχαία ,η σιωπηρή αποχή των κυνηγών κεφαλών. Δεν γίνεται να "ελέγξουν" ένα κοινωνικό σώμα που είναι έτοιμο να εκφράσει τον θυμό του σε λεκτική αλλά και σωματική βία προς εκτόνωση.
Το πολιτικό τίμημα σε περίπτωση ατυχήματος θα είναι τεράστιο.
Δυστυχώς τα θέματα της νομικής υπόστασης του χρέους, η ενδογενής παραγωγική ανασυγκρότησης αλλά και η συνέχεια της παραμονής εντός του πυρήνα ενός νομισματικού συστήματος των ολίγων δεν ανοίγουν στην Ελληνική κοινωνία.
Και μπορεί η Ε.Ε. να εξετάζει την μεθοδολογία ενός νομισματικού συστήματος διπλού μαλακού -σκληρού ,εμείς όμως περιμένουμε να μας κατευθύνουν ή το ατυχές συμβάν.
Ακριβώς ότι ακριβώς συμβαίνει και με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς όπου "αναγκαστικά" αλλά και
στοχευμένα θα "πέσουν" στα χέρια πολυεθνικών των ολίγων.
Πολλοί οι τραγικοί… Μικρή η Επίδαυρος!
.
*Ο Χατζηαναγνώστου Γιώργος είναι Εntrepreneur Mικρομεσαίων Επιχειρήσεων
www.fotavgeia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου