Σιδηροδρομική Εγνατία: Εκμετάλλευση της γεωπολιτικής και γεωγραφικής θέσης της χώρας
Αrt1664 Tετάρτη 30 Μαρτίου 2016
στο TV100.
"η χώρα χρειάζεται ένα μεγάλο πρόγραμμα δημόσιων υποδομών και ιδιωτικών υποδομών, προκειμένου να πολεμήσουμε το μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας,
να ολοκληρώσουμε τις υποδομές της χώρας, και αυτό κάνουμε, δίνουμε έμφαση στις σιδηροδρομικές υποδομές και στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Σε ερώτηση του Δημοσιογράφου για την Σιδηροδρομική Εγνατία ο Υπουργός είπε πως υπάρχει σχεδιασμός που πραγματικά εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της γεωπολιτικής και της γεωγραφικής θέσης της χώρας.
Για το σχεδιασμό του έργου είπε πως υπάρχουν τμήματα που είναι πολύ ώριμα, έχουν μελέτες, υπάρχουν και τμήματα που έχουν δημοπρατηθεί, υπάρχουν τμήματα που πρέπει να υπάρξουν νέες μελέτες με νέα χάραξη.
Πρώτο τμήαμ θα είναι το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, τμήμα που ο κος Σπίρτζης το χαρακτήρισε ώριμο, ενώ όπως τόνισε "δεν μπορεί να μην έχουμε μία σύγχρονη σιδηροδρομική υποδομή που να συνδέει την Ηγουμενίτσα με τη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλονίκη με την Αλεξανδρούπολη, την Αλεξανδρούπολη με την Κωνσταντινούπολη αλλά και την παράκαμψη των Δαρδανελίων μέσω της σύνδεσης με Βουλγαρία και με τον Εύξεινο Πόντο. Πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που το θέλουν όλες οι παρευξείνιες χώρες, είναι ένα αίτημα που έχει ακόμη και η Τουρκία για να μπορέσουν να υπάρχουν πολύ γρήγορες μεταφορές από την Ασία προς την Ελλάδα."
Τέλος για το θέμα των εμπορευματικών κέντρων σε σχση με τον σιδηρόδρομο είπε πως πρέπει να υλοποιήθούν νέα εμπορευματικά κέντρα στα λιμάνια της βόρειας Ελλάδας, με αρχή από τη Θεσσαλονίκη, καθώς στην Αθήνα ήδη δημοπρατήθηκε το Θριάσιο μετά από πάρα πολλά χρόνια.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com
Αrt1664 Tετάρτη 30 Μαρτίου 2016
στο TV100.
"η χώρα χρειάζεται ένα μεγάλο πρόγραμμα δημόσιων υποδομών και ιδιωτικών υποδομών, προκειμένου να πολεμήσουμε το μεγάλο πρόβλημα της ανεργίας,
να ολοκληρώσουμε τις υποδομές της χώρας, και αυτό κάνουμε, δίνουμε έμφαση στις σιδηροδρομικές υποδομές και στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Σε ερώτηση του Δημοσιογράφου για την Σιδηροδρομική Εγνατία ο Υπουργός είπε πως υπάρχει σχεδιασμός που πραγματικά εκμεταλλεύεται τα πλεονεκτήματα της γεωπολιτικής και της γεωγραφικής θέσης της χώρας.
Για το σχεδιασμό του έργου είπε πως υπάρχουν τμήματα που είναι πολύ ώριμα, έχουν μελέτες, υπάρχουν και τμήματα που έχουν δημοπρατηθεί, υπάρχουν τμήματα που πρέπει να υπάρξουν νέες μελέτες με νέα χάραξη.
Πρώτο τμήαμ θα είναι το Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο, τμήμα που ο κος Σπίρτζης το χαρακτήρισε ώριμο, ενώ όπως τόνισε "δεν μπορεί να μην έχουμε μία σύγχρονη σιδηροδρομική υποδομή που να συνδέει την Ηγουμενίτσα με τη Θεσσαλονίκη και τη Θεσσαλονίκη με την Αλεξανδρούπολη, την Αλεξανδρούπολη με την Κωνσταντινούπολη αλλά και την παράκαμψη των Δαρδανελίων μέσω της σύνδεσης με Βουλγαρία και με τον Εύξεινο Πόντο. Πιστεύω ότι αυτό είναι κάτι που το θέλουν όλες οι παρευξείνιες χώρες, είναι ένα αίτημα που έχει ακόμη και η Τουρκία για να μπορέσουν να υπάρχουν πολύ γρήγορες μεταφορές από την Ασία προς την Ελλάδα."
Τέλος για το θέμα των εμπορευματικών κέντρων σε σχση με τον σιδηρόδρομο είπε πως πρέπει να υλοποιήθούν νέα εμπορευματικά κέντρα στα λιμάνια της βόρειας Ελλάδας, με αρχή από τη Θεσσαλονίκη, καθώς στην Αθήνα ήδη δημοπρατήθηκε το Θριάσιο μετά από πάρα πολλά χρόνια.
Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com
www,fotavgeia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου