Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

το τσίρκο του ΧΥΤΑ

Ομοίως με το τσίρκο του ΧΥΤΑ ΤΟΣΑ χρόνια, και την τεράστια Κοροϊδία που έγινε και συνεχίζεται να γίνεται από ΟΛΑ τα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ θα είχαμε λύσει το ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ -( ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ), και ένα τσουβάλι προβλήματα της περιοχής ΜΑΣ.

Το ΛΑΘΟΣ ΟΛΩΝ των ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΤΟΣΑ χρόνια ήταν και ΕΙΝΑΙ πως αφήσανε στο περιθώριο ΟΛΟΥΣ τους ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ανθρώπους. Τους απογοητεύσανε και έμειναν σπίτια τους. Αδιάφοροι πλέον και ανήμποροι να βλέπουν την περιοχής τους να καταστρέφετε. Άνθρωποι με γνώσεις, με εμπειρία, με ήθος με αξιοπρέπεια..... Τα ηνία τα πήρανε οι ξερόλες, οι ξέρεις ποιος είμαι γω, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι (Big Players) με τους 1000 σταυρούς και πάνω.......
και φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.


Για την Κατάντια του τόπου μας φταίμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ !!!


Αν δεν σηκώσουμε τα μανίκια να δουλέψουμε ΟΛΟΙ μας ΧΩΡΙΟ - ΔΗΜΟΣ δεν γίνεται !!!!!
Επομένως, τον Μαραθώνα ΔΕΝ θα τον αλλάξουν 100 άνθρωποι ή ένα Δημοτικό Συμβούλιο. Το Μαραθώνα θα τον αλλάξουν και οι 33.423 εγγεγραμμένοι !!!


ΟΛΑ τα άλλα είναι για να κάνουμε Χαβαλέ !!


Κ. ΓΚΙΚΑΣ

Πληθυσμός 33.423 (απογραφή 2011)
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%82_%CE%9C%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%BD%CE%BF%CF%82

ίλες και Φίλοι,

Το γεγονός ότι το Γραμματικό αντιπροσωπεύετε από δυο Αντιδημάρχους θα αποδειχτεί για πολλοστή φορά ότι τελικά εμείς οι Γραμματικιώτες θέλαμε τον ΧΥΤΑ και δεν κάναμε τίποτα επί της ουσίας.

Τόσα χρόνια "κρυβόμασταν" διότι μας βόλευε ότι την εξουσία την είχαν άλλοι!!


Λάθος !! Μέγα Λάθος !!!

Σήμερα καλό θα ηταν να μάθουμε τι έχει κάνει ο Δήμος Μαραθώνα για την ανακύκλωση και ποιά τα οφέλη των Δημοτών του( και των τεσσάρων Δημοτικών διαμερισμάτων )

Ποιά είναι η απάντηση άραγε ;;;;

Κόπηκε η χρηματοδότηση στον ΕΣΔΝΑ ;;;;

Για όλους τους βιαστικούς που τρέξανε να ζητήσουν απόσχιση τους υπενθυμίζω ότι τα Δημοτικά Στελέχοι που πήραν ένα σκασμό ψήφους έτρεξαν και ο καθένας για τους δικούς του λόγους να ανεξαρτητοποιηθούν, να αποσυρθούν να κάνουν αυτό που η δική τους γνώμη υπέδειξε ή και το συμφέρον αυτών που τους ψήφισαν !!!

Αποτέλεμα !!

Το καράβι πάει - σέρνεται στα βράχια και εμείς μαλώνουμε αν ο Καμαρώτος είναι Βαρναβιώτης, αν ο μηχανικός είναι Γραμματικιώτης και αν ο Λοστρόμος είναι Νέο Μακρινός !!! Αυτό κάνουμε !! Δυστυχώς ..

Ανδενυπήρχαν οι παραιτήσεις Άλλη σύνθεση θα είχε το σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο.

Απο την άλλη αποδεικνύεται περίτρανα πόσο κακό κάναμε και κάνουμε στη περιοχή εμείς οι Γραμματικιώτες !!

Αν πραγματικά δεν θέλαμε το έργο και την καταστροφή της περιοχής μας θα το είχαμε αποτρέψει !!!!

Γνώμη μου !!!

Κ. Γκίκας













www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: