Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Video: Αρχίζει η μάχη της Καταλωνίας.

Video: Αρχίζει η μάχη της Καταλωνίας. Αστυνομικοί επιχειρούν να μπουκάρουν σε εκλογικά κέντρα, διαδηλωτές εμποδίζουν


Αύριο είναι προγραμματισμένο από την αυτόνομη Καταλωνική κυβέρνηση να διεξαχθεί δημοψήφισμα με το ερώτημα αν οι πολίτες θέλουν την περιοχή τους ανεξάρτητη από την Ισπανία. Δημοψήφισμα που έχει απαγορευθεί από το Ισπανικό Κράτος που κάνει τα πάντα (με συλλήψιες, κατασχέσεις υλικού, αστυνομική βία) για να μην γίνει.


Από μέρες, σχολεία που προορίζονται να γίνουν αύριο εκλογικά κέντρα, έχουν καταληφθεί από διαδηλωτές που επιθυμούν να ψηφίσουν με την αστυνομία να προειδοποιεί ότι θα εκκενώσει αυτά τα σχολεία για να μην γίνει αυτό το δημοψήφισμα.


Μέσω twitter πλέον διαρρέει υλικό με την απόπειρα της αστυνομίας να εκκενώσει σχολεία για να αποτρέψει το δημοψήφισμα, θυμίζοντας εποχές Φράνκο. Άλλωστε οι πολλοί "ενωτικοί" πιάστηκαν να κάνουν φασιστικούς χαιρετισμούς.


Fa una estona, a una escola de Bonanova. No han pogut passar pic.twitter.com/MDNWkoFRJs— Daniel Tarragó (@danielneopolis) 30 Σεπτεμβρίου 2017





Πηγή: http://anemosantistasis.blogspot.com/2017/09/video_30.html#ixzz4uCGy9e9Y

www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: