Πάρα την ευτυχώς υπερψήφισή ψηφίσματος κατά των επιλογών της κυβέρνησης με 18 υπέρ έναντι 11"αποχών" οι μάσκες πέφτουν...
Καμία προστασία των Δημοτών και της περιουσίας τους από γεμάτη υποκρισία αλλά και πλήρη ανικανότητα πολιτικών προσώπων που τύποις εκπροσωπούν τους Δημότες αλλά εντέλει υπηρετούν τα συμφέροντα τους και μόνο...Θλιβερά κομματικά όργανα που εκλέχθηκαν από Δημότες που δεν γνώριζαν το μόρφωμα που εξέθρεψαν...
Αλλά οι μάσκες και τα χάλκινα προσωπεία μαζί με την πλήρη ανικανότητα τους να διαχειριστούν την περιουσία των δημοτών τους έπεσαν..
Και οσονούπω θα πέσουν μαζί με την πολιτική αμετροέπεια τους στον Καιάδα της ιστορίας στις προσεχείς εκλογές...Θλιβεροί...www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου