Χατζηαναγνώστου Γιώργος
Η μεταφορά της εκκλησιαστικής περιουσίας στην πολιτική εξουσία έχει επιχειρηθεί πάρα πολλές φορές από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους.
Το ενδιαφέρον είναι ότι μέσω κληροδοτημάτων - δωρεών ξαναεπιστρεφει στο Φανάρι δείχνοντας την Εμπιστοσύνη του κλήρου στην Ελληνική εκκλησία.
Πάρα τις όποιες ενστάσεις πολιτικές η θρησκευτικές η εμπιστοσυνη του λαου απέναντι στην εκκλησία είναι προφανής ακριβώς το αντίθετο με την απαξίωση της πολιτικής.
Η βιβλιογραφία καταγράφει μεγάλες δομές αλληλεγγύης και προσπάθειες της εκκλησίας για συνοχη του Ελληνικού πληθυσμού εν αντιθέσει με τους εφήμερους πολίτικους που σήμερα νέμονται την εξουσία ενώ αύριο δεν υπάρχουν σαν αφμ σαν σχηματισμός πολιτικός κλπ.
Απεναντίας η εκκλησία υπάρχει μετά τον μηδέν 0 χρόνο συνεχώς.
Αυτά καταδεικνύουν ένα παράλληλο σύστημα εξουσίας και διατήρησης του Ελληνικού Κράτους το οποίο έχει βαθιές ρίζες απέναντι στο τυχοδιωκτικού πολιτειακό κράτος.
www.fotavgeia.blogspot.com
Η μεταφορά της εκκλησιαστικής περιουσίας στην πολιτική εξουσία έχει επιχειρηθεί πάρα πολλές φορές από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους.
Το ενδιαφέρον είναι ότι μέσω κληροδοτημάτων - δωρεών ξαναεπιστρεφει στο Φανάρι δείχνοντας την Εμπιστοσύνη του κλήρου στην Ελληνική εκκλησία.
Πάρα τις όποιες ενστάσεις πολιτικές η θρησκευτικές η εμπιστοσυνη του λαου απέναντι στην εκκλησία είναι προφανής ακριβώς το αντίθετο με την απαξίωση της πολιτικής.
Η βιβλιογραφία καταγράφει μεγάλες δομές αλληλεγγύης και προσπάθειες της εκκλησίας για συνοχη του Ελληνικού πληθυσμού εν αντιθέσει με τους εφήμερους πολίτικους που σήμερα νέμονται την εξουσία ενώ αύριο δεν υπάρχουν σαν αφμ σαν σχηματισμός πολιτικός κλπ.
Απεναντίας η εκκλησία υπάρχει μετά τον μηδέν 0 χρόνο συνεχώς.
Αυτά καταδεικνύουν ένα παράλληλο σύστημα εξουσίας και διατήρησης του Ελληνικού Κράτους το οποίο έχει βαθιές ρίζες απέναντι στο τυχοδιωκτικού πολιτειακό κράτος.
www.fotavgeia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου