Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Τέλη διέλευσης των αεροδιαδρόμων

Αρκετές φορές έχει γίνει αναφορά στην οικονομική αξία σαν τέλη διέλευσης των

αεροδιαδρόμων

Βέβαια τα ΜΜΕ κατόπιν εντολής σιωπούν επιδεικτικά.

Ο λόγος προφανής .

Οι αεροδιαδρομοι λοτ δένονται με τον εναέριο έλεγχο ηλεκτρονικά.Η δε επί χρόνια απαξίωση των συστημάτων επιτήρησης σε σημείο οριακής κατάρρευσης δεν γίνεται τυχαία

Η μεθόδευση οδηγεί μοιραία σε εκχώρηση δικαιωμάτων σε φίλες χώρες πχ Ιταλία .

Ο πθ στις συζητήσεις σίγουρα εκχωρεί αεροδιαδρόμους με ότι αυτό συνεπάγεται

Εντυπωσιακή η αφωνία των επι πονηρά αμειβομένων "δημοσιογράφων"..Ελεεινοί...

Ωστόσο το μείζον ερώτημα που προκύπτει από τα όσα καταγγέλλει ο κ. Αλεβιζόπουλος είναι μέσω ποιων διαδικασιών μια ιδιωτική γερμανική εταιρεία προχωρά σε τέτοιου είδους εισηγήσεις προς το Ελληνικό Δημόσιο. Πολύ περισσότερο όταν παράλληλες πληροφορίες αναφέρονται σε εισηγήσεις, επίσης εκ μέρους γερμανικών συμφερόντων, για την πώληση της διαχείρισης των υπερπτήσεων, δηλαδή των εναέριων χώρων της Ελλάδας, για τους οποίους οι ξένες αεροπορικές εταιρείες πληρώνουν διόδια διέλευσης ύψους 160 εκατ. ευρώ κατ’ έτος.
Πρόκειται για τους εθνικούς αεροδιαδρόμους, για εθνικούς δηλαδή χώρους τους οποίους ελέγχει η ΥΠΑ και για να περάσει το οποιοδήποτε ξένο αεροσκάφος οφείλει να πληρώσει. Από τους συγκεκριμένους αεροδιαδρόμους (δύο διεθνείς), εκτός των εμπορικών πτήσεων πραγματοποιούνται έλεγχοι στα διεθνή ύδατα και διασώσεις. Ηδη, σύμφωνα με πληροφορίες της ΟΣΥΠΑ, έχει ξεκινήσει διάλογος από τη μεριά των Γερμανών για την ιδιωτικοποίηση ενός εκ των δύο, με τίμημα περίπου τα 300 έως 400 εκατ. ευρώ. «Θα πρόκειται για μια πραγματική εγκληματική ενέργεια εις βάρος των συμφερόντων της χώρας μας αν κάτι τέτοιο προχωρήσει, καθώς εκτός των δεδομένων εσόδων που το Δημόσιο θα χάσει, που φτάνουν τα 160 εκατ. ευρώ κατ’ έτος, θα υπάρξει απώλεια εθνικής κυριαρχίας στον αέρα. Αυτό το γνωρίζει ο τέως υπουργός Μεταφορών και νυν Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ. Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος σε μια πρώτη κρούση που είχε δεχθεί πριν από μήνες, είχε αρνηθεί να συζητήσει το θέμα. Εμείς, όμως, μαθαίνουμε πως η πρόταση σύντομα θα επανέλθει».

Το μεγάλο "ΦΑΓΟΠΌΤΙ" των ΠΟΛΙΤΙΚΆΝΤΗΔΩΝ, έγινε όταν έδωσαν έναντι πινακίου φακής, τα *Slots της Ολυμπιακής Αεροπορίας, των αεροδρομίων: Λονδίνου, Βόρειας Αμερικής, Αυστραλίας, Σιγκαπούρης, Ιαπωνίας, Αφρικής, Μέσης Ανατολής & Σαουδικής Αραβίας. .
===================
*Slot = Χρονοθυρίδα πού η κατοχή της, έναντι αντιτίμου, δίνει το δικαίωμα στην Αεροπορική Εταιρεία, για αφίξεις και αναχωρήσεις των αεροσκαφών της στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο, σε προκαθορισμένες ώρες των αφίξεων-αναχωρήσεων των αεροσκαφών της.
Μεταξύ των εταιρειών, επικρατεί μεγάλος ανταγωνισμός για τις χρονοθυρίδες ιδίως όταν αυτές αφορούν δημοφιλείς προορισμούς και είναι καθορισμένες σε θεωρούμενες προνομιούχες ώρες αφίξεων και αναχωρήσεων.
====================
Σύμφωνα με ανεξάρτητο εκτιμητή, η Χρονοθυρίδα στο αεροδρόμιο του Heathrow Airport (LHR), είχε αξία 9.970.588 € ! ! !


www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: