Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2024

αυτοκινητόδρομο από θάλασσα σε θάλασσα που σχεδιάζει να συνδέσει την Αλεξανδρούπολη με την Κωνστάντζα.

 Στις 7 Νοεμβρίου η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Ελλάδα ανακοίνωσαν έναν αυτοκινητόδρομο από θάλασσα σε θάλασσα που σχεδιάζει να συνδέσει την Αλεξανδρούπολη με την Κωνστάντζα. Η προθεσμία κατασκευής του είναι 5 έτη

🟡 Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα συνδέει μια σειρά από ελληνοβουλγαρικές και ρουμανικές στρατιωτικές βάσεις που είτε μισθώνονται από τις ΗΠΑ φιλοξενώντας αμερικανικά στρατεύματα, αεροσκάφη και άλλο εξοπλισμό είτε έχουν κάποιου είδους αμερικανική παρουσία

🔵 Φυσικά όλα αυτά θα τα πληρώσουν οι τρεις χώρες. Για αυτό και επιβάλλουν σιωπή για το θέμα. Δηλαδή οι λαοί τους μέσω των κυβερνήσεων που τους αρμέγουν θα τα οληρωσουν, για το καλό τους πάντα και την ανάπτυξη τους. Αλλά πάντα εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των "συμμάχων"



www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: