Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2024

Loyd ostin

Η έγκριτη δημοσίευση The Onion αναφέρει:


 ΟΥΑΣΙΝΓΚΤΟΝ — Αφού αρνήθηκε για σχεδόν μια εβδομάδα να ενημερώσει τους ανώτερους αξιωματούχους για την ταφή του, ο υπουργός Άμυνας Λόιντ Όστιν δεν αποκάλυψε ότι θάφτηκε στο Εθνικό Κοιμητήριο του Άρλινγκτον, κάτι που επιβεβαιώθηκε τη Δευτέρα. «Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη που δεν ενημέρωσα όσους βρίσκονται στον Λευκό Οίκο, στο Κογκρέσο και στο Πεντάγωνο ότι θάφτηκα ανάμεσα στους πεσόντες.
 στρατιώτες στο Εθνικό Κοιμητήριο του Άρλινγκτον»

https://www.theonion.com/lloyd-austin-fails-to-disclose-he-was-buried-at-arlingt-1851149003w

ww.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: