Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

«Καλή σας μέρα, κύριε»...

Ένας συνταξιούχος οδήγησε την ολοκαίνουργια BMW του με
130 χιλιόμετρα, κοιτώντας στον καθρέφτη του, είδε ένα περιπολικό πίσω του. Το ανέβασε στο 140, μετά στο 150, ... μετά στο 155, ... Ξαφνικά σκέφτηκε,
"Είμαι πολύ μεγάλος για αυτές τις ανοησίες!"

Έτσι, τράβηξε στην άκρη του δρόμου και περίμενε να τον προλάβει το περιπολικό.
Ο αστυνομικός τον πλησίασε, κοίταξε το ρολόι του και είπε:
"Κύριε, η βάρδια μου τελειώνει σε δέκα λεπτά. Σήμερα είναι Παρασκευή και πηγαίνω για το Σαββατοκύριακο με την οικογένειά μου. Αν μπορείς να μου πεις έναν καλό λόγο που δεν έχω ξανακούσει, γιατί έτρεχες με τέτοια ταχύτητα... Εγώ θα σε αφήσω να φύγεις».
Ο άντρας κοίταξε πολύ σοβαρά τον αστυνομικό και απάντησε:
«Πριν από χρόνια, η γυναίκα μου έφυγε τρέχοντας με έναν αστυνομικό, νόμιζα ότι την έφερνες πίσω». !!!
Ο αστυνομικός έφυγε λέγοντας,
«Καλή σας μέρα, κύριε»...
www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: