Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ



ΤΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ

Χατζηαναγνώστου Γιώργος
 
Εν μέσω θέρους και ενώ η γενική κατακραυγή για τον ΕΝΦΙΑ που εσκεμμένα έκαναν όλη την Ελλάδα Εκάλη για να δείξουν στην Τρόικα ότι έχουν να εισπράξουν!!! για να τους εκχωρηθεί η τελευταία δόση , έχει προκαλέσει τρόμο λαϊκής εξέγερσης και  έτσι η συγκυβέρνηση προσπαθεί να βρει διέξοδο από το τέλμα της .
Με πολλαπλά μέτωπα ανοικτά και ενώ  με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά, η ελληνική αντιπροσωπεία,τραβάει τον δρόμο προς  το κλαμπ του Παρισιού   με επικεφαλής τον Γκίκα Χαρδούβελη, και Μητσοτάκη, Δένδια, Βρούτση, Σταϊκούρα, Παπασταύρου)και παρατηρητές δύο στελέχη του ΠΑΣΟΚ, τον Χρήστο Πρωτόπαπα και τον Κυριάκο Πιερρακάκη  η συγκυβέρνηση προσπαθεί να ανακατέψει την τράπουλα και πάλι .
Τα βεβαιωμένα 72δις ανείσπρακτων οφειλών πέραν των άλλων σφίγγουν με δύναμη  τώρα πια την θηλιά σε εκείνους που επί χρόνια προσπαθούν να στραγγαλίσουν τον Ελληνικό λαό εξ αιτίας της πλήρους ανικανότητας τους .
Παρουσιάζουν παραπληροφορώντας και  προσπαθώντας να εξευμενίσουν την κοινωνία σχέδια περί μη σύλληψης λόγω οφειλών  , περί κουρέματος πανωτοκίών , προστίμων κα.
Το εντυπωσιακό είναι ότι κανείς από τα «στελέχη» δεν γνωρίζει πως θα γίνει σε να δεσμευμένα από τους ίδιους ισοσκελισμένο προϋπολογισμό !!!! 
Κανείς δεν ξέρει να απαντήσει  όσα ‘στελέχη» και να ρωτήσεις της συγκυβέρνησης. Ταυτόχρονα κανέις δεν απαντά για τις επικέιμενες κατασχέσεις λόγω φορολογικών βεβαιώσεων οφειλών  μέσω ΚΕΑΟ !!!
Η άθλια όμως ψευδεπίγραφη προπαγάνδα κατευνασμού καλά κρατεί από τους καλοπληρωμένους κονδυλοφόρους της συγκυβέρνησης χωρίς ήθος και επαγγελματική συνείδηση.
Αναφέρουν χωρίς ποτέ να προσδιορίζουν τους όρους και προϋποθέσεις έτσι ακριβώς όπως το είχε παρουσιάσει στις  11/12/13 Ο τότε  ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων κύριος Χάρης Θεοχάρης . (περιγράφονται οι όροι στο  τέλος του άρθρου ).
Μ ε αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνουν ότι δεν έχουν απολύτως καμμία επαφή με την πραγματικότητα και ότι πολύ δικαιολογημένα ο επιχειρηματικός κόσμος τους περιγράφει επιεικώς άσχετους και επικίνδυνους.
Ενώ λοιπόν είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόσουν την Β ευκαιρία όπως ήδη γνωρίζουμε,να τροποποιήσουν τον Πτωχευτικό απαρχαιωμένο Κώδικα και να αλλάξουν το Φοροτεχνικό σύστημα  προσπαθούν να υφαρπάξουν δολίως την ακίνητη περιουσία των Ελλήνων μέσω δήμευσης περιουσίας των ΜμΕ γνωρίζοντας ότι  κατά 95% οι Έλληνες έχουν όλοι κάποια μικρομεσαία επιχέιρηση .
Τα εν λόγω μέτρα αφορούν ως είθισται λιγότερο από 1% των επιχειρήσεων αναδεικνύοντας το πόσο μακρά από την αντίληψη για το τι συμβαίνει  στην κοινωνία από τους συγκυβερνώντας.
 Η άθλια πρόταση δεν περιλαμβάνει τίποτα από ότι ζήτα ο επιχειρηματικό κόσμος και περιγράφεται ως εξής
 Πηγή ως είθισται Καθημερινή
 *Με κόκκινο εμφανίζονται οι λέξεις που παραπληροφορούν.
 Διαγραφή των προσαυξήσεων και των προστίμων από ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, μακροπρόθεσμη ρύθμιση των οφειλών προς τις τράπεζες με δόσεις που φθάνουν έως και τους 120 μήνες και αντίστοιχη ρύθμιση για το τυχόν υπόλοιπο των προσαυξήσεων που δεν έχει διαγραφεί, καταβολή των οφειλών προς τους εργαζόμενους σε 12 μήνες, αλλά και φορολογικά κίνητρα για τις τράπεζες, προβλέπει η πρόταση του υπουργείου Ανάπτυξης για τα επιχειρηματικά δάνεια στο πλαίσιο της ρύθμισης των «κόκκινων» δανείων. 

Η νομοθετική πρόταση, αποδεσμεύει ουσιαστικά τα σχέδια εξυγίανσης των επιχειρήσεων από τα δικαστήρια, ο ρόλος των οποίων περιορίζεται στην έγκριση του σχεδίου αναδιάρθρωσης που συμφωνείται μεταξύ πιστωτών και οφειλετών, δηλαδή των διοικήσεων των υπερχρεωμένων επιχειρήσεων.

Η πρόταση νόμου του υπουργείου Ανάπτυξης, που έχει αποσταλεί προς διαβούλευση στις τράπεζες, προβλέπει ουσιαστικά τη συμφωνία των δύο μερών, πιστωτών και οφειλετών, για τη ρύθμιση των επιχειρηματικών χρεών, με την προϋπόθεση ότι το σχέδιο εξυγίανσης φέρει την έγκριση του 60% των πιστωτών, στο οποίο περιλαμβάνεται το 40% των τυχόν εμπράγματων εξασφαλίσεων.
Πρόκειται για ρύθμιση που δεσμεύει το σύνολο των πιστωτών της επιχείρησης, οι απαιτήσεις των οποίων ρυθμίζονται, ακόμη και αν δεν είναι συμβαλλόμενοι στη συμφωνία.

Για την εξυγίανση της επιχείρησης, η πρόταση αφήνει τη δικαιοδοσία που θα κρίνει τη βιωσιμότητά της στις τράπεζες, οι οποίες σε συνεργασία με τις διοικήσεις μπορούν να επιστρατεύσουν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, όπως κεφαλαιοποίηση χρεών και ρύθμιση του δανείου σε συνδυασμό με την αντίστοιχη δυνατότητα διαγραφής οφειλών από προσαυξήσεις προς το Δημόσιο και «κούρεμα» οφειλών, αφού όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κάθε άλλο «πρόσφορο μέσο».

 Οι επιχειρηματίες που έχουν καταλήξει σε σχετική συμφωνία με τους πιστωτές μπορούν να κάνουν αίτηση υπαγωγής στις διατάξεις του νόμου μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2015 (οι ημερομηνίες είναι υπό συζήτηση με τις τράπεζες).

 Η αίτηση θα πρέπει να συζητηθεί εντός διμήνου από την υποβολή της και το δικαστήριο θα πρέπει εντός μηνός από τη συζήτηση, να αποδεχθεί την αίτηση και να εκδώσει την απόφαση.
Το δικαστήριο δύναται να απορρίψει την αίτηση σε περίπτωση που δεν του έχουν παρασχεθεί όλα τα απαιτούμενα στοιχεία, ενώ κατά της απορριπτικής απόφασης επιτρέπεται η υποβολή έφεσης εντός τριάντα ημερών.

Πώς θα γίνει


Με τη δημοσίευση της απόφασης που κάνει αποδεκτή την αίτηση, προβλέπεται η αναδιάρθρωση των οφειλών προς το Δημόσιο, τους ασφαλιστικούς φορείς και τους εργαζόμενους με τον εξής τρόπο:


Διαγραφή των πάσης φύσεως προσαυξήσεων και προστίμων που έχουν επιβληθεί ως προς οφειλές που κατέστησαν υπερήμερες κατά την περίοδο από 1ης Ιανουαρίου του 2010 έως και 31 Δεκεμβρίου 2013, η οποία θα εκτείνεται στο ίδιο ποσοστό διαγραφής, που καθορίζεται για τους συναινούντες στη συμφωνία ρύθμισης πιστωτές.


• Εξόφληση των οφειλών της επιχείρησης προς την εφορία και τους ασφαλιστικούς φορείς, όπως αυτές είχαν στις 31 Δεκεμβρίου 2013 σε ισόποσες άτοκες μηνιαίες δόσεις εντός του διαστήματος αποπληρωμής που καθορίζεται για τους συναινούντες στη συμφωνία ρύθμισης πιστωτές. Η εξόφληση δεν μπορεί να εκτείνεται σε περίοδο άνω των 10 ετών, ενώ η ίδια περίοδος αποπληρωμής ισχύει για το μη διαγραφέν τμήμα των προσαυξήσεων και των προστίμων.


• Εξόφληση του οφειλόμενου στους εργαζόμενους χρέους σε 12 μήνες.


Της ρύθμισης εξαιρούνται, όπως είναι φυσικό, ποσά οφειλών από μη απόδοση ΦΠΑ, καθώς και ΦΜΥ για μη καταβληθείσες αμοιβές μισθωτών υπηρεσιών.


Για τις επιχειρήσεις και τους μετόχους τους, η ρύθμιση, εκτός από τη δυνατότητα διάσωσης της επιχείρησης, συνεπάγεται την αναστολή της ποινικής δίωξης, των πλημμελημάτων της έκδοσης ακάλυπτης επιταγής, την αναστολή των πάσης φύσεως διοικητικών μέτρων που λαμβάνονται εξαιτίας πράξεων ή παραλείψεων, η δίωξη των οποίων αναστέλλεται, καθώς και την άρση της απαγόρευσης ή του κωλύματος της έκδοσης επιταγών.


Ταχεία εκκαθάριση των προβληματικών επιχειρήσεων


Η πρόταση νόμου δίνει επίσης τη δυνατότητα για υπαγωγή στη διαδικασία ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων, χωρίς δεσμευτική ισχύ για το σύνολο των πιστωτών με την προϋπόθεση ότι στη ρύθμιση συναινεί το 50% του συνόλου των απαιτήσεων, στο οποίο περιλαμβάνεται το 30% των τυχόν εμπράγματων απαιτήσεων και ότι σε αυτή συναινούν ένα ή περισσότερα πιστωτικά ιδρύματα.

Οι επιχειρηματίες μπορούν να κάνουν τη σχετική αίτηση έως τις 31 Μαρτίου του 2015, συνοδευόμενη από έκθεση εμπειρογνώμονα της επιλογής του οφειλέτη.

Η αίτηση πρέπει να εκδικαστεί εντός διμήνου από το αρμόδιο Πολυμελές Πρωτοδικείο και η απόφαση θα πρέπει να εκδοθεί εντός ενός μήνα από τη συζήτηση.

 Αν και η νέα νομοθετική πρόταση που έχει επεξεργαστεί το υπουργείο δεν ενδίδει στις τραπεζικές πιέσεις για ανάληψη του μάνατζμεντ υπερχρεωμένων επιχειρήσεων από τις τράπεζες, χωρίς την έγκριση της γενικής συνέλευσης των μετόχων, τους δίδει ένα σημαντικό όπλο για την ταχεία εκκαθάριση επιχειρήσεων που βρίσκονται στο χείλος του γκρεμού και δεν έχουν χαρακτηριστικά βιωσιμότητας.

Πρόκειται για τη δυνατότητα που δίνει στο 40% των πιστωτών (το ποσοστό είναι υπό διαβούλευση με τις τράπεζες) να προχωρήσουν, υπό την καθοδήγηση του ειδικού διαχειριστή, ο οποίος θα είναι ελεγκτής ή ελεγκτικό γραφείο, στην πώληση ή την εκκαθάριση εν λειτουργία της επιχείρησης.
Η διαδικασία ονομάζεται «Έκτακτη διαδικασία ειδικής διαχείρισης» και οι προθεσμίες υποβολής της αίτησης στο δικαστήριο από τους πιστωτές και έκδοσης της απόφασης από το Πολυμελές Πρωτοδικείο είναι ανάλογες με αυτές των συναινετικών λύσεων.

Με την αποδοχή της αίτησης, το δικαστήριο ορίζει τον προτεινόμενο από τους αιτούντες ειδικό εκκαθαριστή, ο οποίος αναλαμβάνει την εξουσία των καταστατικών οργάνων της διοίκησης και διαχείρισης της επιχείρησης.

 Ο ίδιος συγκαλεί μέσα σε 45 ημέρες από την εγκατάστασή του στην επιχείρηση, τη συνέλευση των μετόχων στην οποία εισηγείται τη διενέργεια πλειοδοτικού διαγωνισμού για την αγορά του συνόλου της επιχείρησης ή μέρους των περιουσιακών της στοιχείων. Η συνέλευση αποφασίζει με απλή πλειοψηφία και στην περίπτωση που απορρίψει την πρόταση, ο οφειλέτης οδηγείται σε πτώχευση, ενώ διαφορετικά υλοποιείται το σχέδιο πώλησης της επιχείρησης.

 Η απειλή για ταχεία εκκαθάριση της επιχείρησης εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει ως μέσο πίεσης προς τις διοικήσεις που δεν συναινούν σε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, κάνοντας κατάχρηση της ιδιότητας του μετόχου.

Προθεσμίες


Η νομοθετική πρόταση του υπουργείου Ανάπτυξης έχει ισχύ δύο ετών, επιχειρώντας να συμβάλει στην επίλυση του ζητήματος των «κόκκινων» επιχειρηματικών δανείων στο κρίσιμο μεταβατικό διάστημα έως την ανάκαμψη της οικονομίας.
Στο πλαίσιο αυτό προτείνονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ένταξη των μικρών επιχειρήσεων με αριθμό εργαζομένων έως 9 άτομα και τζίρο έως 900.000 ευρώ.

Η ίδια πρόταση επιφυλάσσει κίνητρα και για τις τράπεζες, στη λογική της δυνατότητας κάλυψης της ζημίας από τη διαγραφή χρεών από τη φορολογία. Το θέμα αναμένεται ωστόσο ότι θα εξεταστεί συνολικά στο πλαίσιο της επικείμενης ρύθμισης για την αναβαλλόμενη φορολογία που εξετάζεται για τις τράπεζες.


Σε κάθε περίπτωση, στόχος είναι η ενίσχυση της εξωδικαστικής διαδικασίας, με τη συνεννόηση πιστωτών και οφειλετών και υπό την καθοδήγηση ειδικών οικονομικών εμπειρογνωμόνων και συμβούλων.
 
ΥΠΟΙΚ: Ποια χρέη θα διαγράφει το Δημόσιο
Επιχειρήσεις με χρέη θα τιμωρούνται με 10 χρόνια χωρίς φορολογική ενημερότητα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ:  11/12/2013
 Σε «ξεσκαρτάρισμα» των ανείσπρακτων ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο προχωρά το υπουργείο Οικονομικών σε μία προσπάθεια να καταλήξει στο τελικό ποσό που εν τέλει μπορεί να εισπράξει. Σήμερα τα ληξιπρόθεσμα χρέη ξεπερνούν τα 61 δισ. ευρώ, ενώ εισπράξιμα θεωρούνται περίπου τα 15 - 20 δισ. ευρώ.

Η διαδικασία για την καταχώρηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών στην  κατηγορία των ανείσπρακτων θα γίνεται σε δύο φάσεις.

 Στην 1η φάση θα πραγματοποιείται εξαντλητικός έλεγχος για την ύπαρξη κινητής και ακίνητης περιουσίας υπόχρεου και συνυπόχρεων. Αμέσως μετά θα γίνεται ολοκλήρωση κατασχέσεων για όλα τα διαθέσιμα περιουσιακά στοιχεία, ενώ θα  υπάρχει ενδελεχείς έλεγχος ύποπτων μεταβιβάσεων περιουσιακών στοιχείων.

Επίσης, όπου χρειάζεται θα ασκείται ποινική δίωξη.

Σε 2η φάση οι επιχειρήσεις θα καταχωρούνται στα βιβλία των εφοριών στην κατηγορία των ανεπίδεκτων είσπραξης για 10 χρόνια. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα χορηγείται φορολογική ενημερότητα στον υπόχρεο και στον συνυπόχρεο για 10 έτη.

Αναφορικά με το θέμα των κατασχέσεων ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων κύριος Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Ant1 διευκρίνισε ότι με τη νέα διαδικασία που προβλέπεται στη σχετική υπουργική απόφαση  δεν αλλάζουν οι όροι και οι προϋποθέσεις των κατασχέσεων, δηλαδή οι περιπτώσεις ακατάσχετου.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση οι φορολογούμενοι μπορούν σε συνεννόηση με τη τράπεζα τους, να δηλώνουν τους λογαριασμούς μισθοδοσίας, οι οποίοι προστατεύονται. Σήμερα για μισθούς και συντάξεις ισχύει ακατάσχετο για ποσά έως 1.000 ευρώ. Για μεγαλύτερα ποσά μπορεί να γίνει κατάσχεση του 25% έως τα 1.000 ευρώ.

Πάντως, σύμφωνα με την εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Εσόδων θα αποφασίζει για το ποιες ληξιπρόθεσμες οφειλές θα χαρακτηρίζονται εισπράξιμες ή ανεπίδεκτες είσπραξης, κατόπιν εισήγησης της αρμόδιας για την αναγκαστική είσπραξη της οφειλής φορολογικής ή τελωνειακής υπηρεσίας ή του Προϊσταμένου της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης και με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης Πολιτικής Εισπράξεων ή της Διεύθυνσης Τελωνειακών Διαδικασιών ή του αρμόδιου Τμήματος του Ελεγκτικού Συνεδρίου κατά περίπτωση.


Κριτήρια και προϋποθέσεις για το χαρακτηρισμό οφειλών ως ανεπίδεκτων είσπραξης

Για τον χαρακτηρισμό των ληξιπροθέσμων οφειλών προς το Δημόσιο και συμβεβαιωμένων οφειλών προς τρίτους ως ανεπίδεκτων είσπραξης πρέπει αποδεδειγμένα να έχουν εξαντληθεί σωρευτικά όλες οι ενέργειες για τον εντοπισμό πηγών αποπληρωμής και αναγκαστικής είσπραξης, χωρίς να έχει επιτευχθεί η πλήρης εξόφληση των οφειλών ήτοι:
α) Να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι απαιτούμενες ενέργειες για τον εντοπισμό πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων (κινητών, ακινήτων, απαιτήσεων στα χέρια τρίτων ή τυχόν άλλης πηγής εσόδων),
β) Να έχει ολοκληρωθεί η αναγκαστική εκτέλεση επί των υπαρχόντων περιουσιακών στοιχείων και να έχει εισπραχθεί το προϊόν της εκποίησης των πάσης φύσεως περιουσιακών στοιχείων και προσόδων του οφειλέτη,
γ) Να μην υπόκειται σε ακύρωση ή σε διάρρηξη κατά τα άρθρα 939 επ. Α.Κ. η καθ' οιονδήποτε τρόπο εκποίηση των περιουσιακών στοιχείων του οφειλέτη,
δ) Σε περίπτωση που έχει λάβει χώρα κήρυξη του οφειλέτη σε πτώχευση, να έχει περατωθεί αυτή ή να έχει κηρυχθεί η παύση των εργασιών της,
ε) Σε περίπτωση εκκαθάρισης επιχείρησης ή περιουσίας λόγω λύσης του φορέα της, υπαγωγής σε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης, δικαστικής εκκαθάρισης κληρονομίας ή για άλλο λόγο, να έχει περατωθεί αυτή,
στ) Να έχουν ολοκληρωθεί όλες οι ανωτέρω (υπό στοιχεία α έως ε) προβλεπόμενες ενέργειες και ως προς τυχόν πρόσωπα που είναι συνυπόχρεα με τον πρωτοφειλέτη για την καταβολή των χρεών προς το Δημόσιο,
ζ) Να έχει υποβληθεί εμπεριστατωμένη έκθεση ελέγχου από ειδικά οριζόμενο για το σκοπό αυτό ελεγκτή, ο οποίος πιστοποιεί ότι συντρέχουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις και ότι δεν υφίσταται άλλη πηγή αποπληρωμής της οφειλής από τον οφειλέτη και τα τυχόν συνυπόχρεα με αυτόν πρόσωπα, μετά από έρευνα στα δεδομένα των φορολογικών δηλώσεων, των πράξεων προσδιορισμού  αποτελεσμάτων, σε περίπτωση που έχει διενεργηθεί τακτικός φορολογικός έλεγχος και των πιθανών ευρημάτων αυτού καθώς και σε κάθε στοιχείο του φακέλου, όπως δηλώσεις μητρώου, δηλώσεις στοιχείων ακινήτων Ε9, δηλώσεις μισθωμάτων Ε2, ισολογισμούς, έντυπα πληροφοριών για περιουσιακά στοιχεία φυσικών και νομικών προσώπων, όπως αυτά κάθε φορά ισχύουν, από τα οποία μπορεί να προκύψει οποιαδήποτε πηγή αποπληρωμής του χρέους, εφόσον υφίστανται.

Ειδικά για τις οφειλές στα Τελωνεία ο οριζόμενος ελεγκτής θα απευθύνεται στην αρμόδια φορολογική αρχή για τη λήψη των ανωτέρω απαιτούμενων στοιχείων

η) Εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις για την κίνηση της ποινικής διαδικασίας, να έχει υποβληθεί αίτηση ποινικής δίωξης, όταν πρόκειται για συνολική βασική οφειλή άνω των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ κατά τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 1882/1990 (ΦΕΚ 43 Α), όπως ισχύει σήμερα, εκτός εάν δεν είναι δυνατή η υποβολή της.
Οι αρμόδιες για την επιδίωξη της είσπραξης της οφειλής φορολογικές ή τελωνειακές αρχές προβαίνουν σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες και ιδίως στις ακόλουθες:
α) Διερεύνηση δυνατότητας λήψης όλων των μέτρων (ασφαλιστικών, διοικητικών, αναγκαστικών, δικαστικών) σε βάρος του οφειλέτη και των συνυποχρέων προσώπων,
β) Εκτεταμένη έρευνα για τον εντοπισμό κάθε κινητής ή ακίνητης περιουσίας του οφειλέτη − ιδίως των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος και δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μετά από έλεγχο και στο ηλεκτρονικό Περιουσιολόγιο − και λήψη αντιγράφου μερίδας αυτού τουλάχιστον από τα υποθηκοφυλακεία και τα κτηματολογικά γραφεία του τόπου κατοικίας, επαγγελματικής δραστηριότητας και του τόπου καταγωγής,
γ) Έλεγχο αν έχουν γίνει μεταβιβάσεις περιουσιακών στοιχείων οι οποίες υπόκεινται σε διάρρηξη λόγω καταδολίευσης,
δ) Έρευνα για τον εντοπισμό χρηματικών απαιτήσεων (π.χ. ενοικίων, μισθών, συντάξεων, απαιτήσεων στις τράπεζες και λοιπά πιστωτικά ιδρύματα), στοιχείων για μεταφορά εμβασμάτων στο εξωτερικό κ.λπ.,
ε) Σε περίπτωση που έχει λάβει χώρα κήρυξη του οφειλέτη σε πτώχευση:
(i) Αναζήτηση και λήψη πιστοποιητικού αρμόδιου πτωχευτικού δικαστηρίου με το οποίο βεβαιώνεται η παύση των εργασιών της πτώχευσης ή η περάτωση αυτής ή
(ii) Πιστοποίηση στην έκθεση ελέγχου της περίπτωσης (ζ) της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου της καταχώρισης των ανωτέρω πράξεων στη μερίδα του οφειλέτη που τηρείται στο ως άνω δικαστήριο ή της τυχόν αυτοδίκαιης περάτωσης της πτώχευσης, κατόπιν σχετικού ελέγχου από τον αρμόδιο ελεγκτή.
στ) Σε περίπτωση εκκαθάρισης επιχείρησης ή περιουσίας λόγω λύσης του φορέα της, υπαγωγής σε διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης ή για άλλο λόγο, αναζήτηση και λήψη από τον εκκαθαριστή βεβαίωσης ότι έχουν περατωθεί οι ενέργειες της εκκαθάρισης.

Ειδικό βιβλίο ανεπίδεκτων είσπραξης

Ως «ειδικό βιβλίο ανεπίδεκτων είσπραξης» ορίζεται το βιβλίο όπου περιλαμβάνονται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο, καθώς και συμβεβαιωμένες οφειλές προς τρίτους, που έχουν βεβαιωθεί κατά τις κείμενες διατάξεις και χαρακτηρίζονται από το αρμόδιο όργανο ως ανεπίδεκτες είσπραξης. Το βιβλίο αυτό τηρείται σε ηλεκτρονική μορφή στο δικαστικό τμήμα της υπηρεσίας που είναι αρμόδια για την επιδίωξη είσπραξης της οφειλής, με δυνατότητα ανάκτησης και εκτύπωσης των καταχωρισθέντων στοιχείων, και ενημερώνεται κατά περίπτωση από τον αρμόδιο υπάλληλο.
Στο «ειδικό βιβλίο ανεπίδεκτων είσπραξης» περιλαμβάνονται τα ακόλουθα στοιχεία:
α) Ο Α.Φ.Μ. και το ονοματεπώνυμο ή επωνυμία του υποχρέου και των συνυποχρέων με αυτόν προσώπων.
β) Τα στοιχεία βεβαίωσης της οφειλής,
γ) Το συνολικό ποσό οφειλής που χαρακτηρίζεται ως ανεπίδεκτο είσπραξης ανά ΑΦΜ,
δ) Ο αριθμός και η ημερομηνία της απόφασης του αρμοδίου οργάνου,
ε) Ο αριθμός πρωτοκόλλου και ημερομηνία του εισερχομένου στην υπηρεσία ενημερωτικού εγγράφου,
στ) Ο αριθμός και η ημερομηνία καταχώρισης της οφειλής στο ειδικό βιβλίο ανεπίδεκτων είσπραξης.

Συνέπειες χαρακτηρισμού οφειλών ως ανεπίδεκτων είσπραξης

Από την ημερομηνία καταχώρισης της οφειλής στα βιβλία των ανεπίδεκτων είσπραξης και για χρονικό διάστημα δέκα (10) ετών από τη λήξη του έτους μέσα στο οποίο έγινε η καταχώριση, επέρχονται οι ακόλουθες έννομες συνέπειες:
α) Αναστέλλεται αυτοδίκαια η παραγραφή της οφειλής,
β) Δεν χορηγείται στον οφειλέτη και σε όλα τα συνυπόχρεα πρόσωπα αποδεικτικό φορολογικής ενημερότητας για οποιαδήποτε αιτία.
γ) Δεν χορηγείται στον οφειλέτη και σε όλα τα συνυπόχρεα πρόσωπα άλλο προβλεπόμενο από το νόμο πιστοποιητικό για μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων, εκτός αν πρόκειται για εκποίηση περιουσιακών στοιχείων, το προϊόν των οποίων θα διατεθεί για τον ίδιο σκοπό.
δ) Δεσμεύονται στο σύνολό τους οι τραπεζικοί και επενδυτικοί λογαριασμοί των παραπάνω προσώπων κατ' ανάλογη εφαρμογή της διαδικασίας του άρθρου 14 του ν. 2523/1997.
Το Δημόσιο διατηρεί το δικαίωμα λήψης όλων των προβλεπόμενων από τις κείμενες διατάξεις αναγκαστικών ή μη μέτρων, διενέργειας συμψηφισμού κ.λπ. σε περίπτωση διαπίστωσης ύπαρξης περιουσιακών στοιχείων και μετά την καταχώριση της οφειλής στο ειδικό βιβλίο ανεπίδεκτων είσπραξης.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ

Αντί να βρεθεί τρόπος να επανεκινήσει η οικονομία αλλα και να γίνει ολική επανόρθωση της Ελληνικής οικονομίας ένα σύνολο από γραφειοκράτες ,γράφουν για να γράφουν λες και είναι εγχειρίδια φιλοσοφίας.
Η επανεκκίνηση της οικονομίας περιλαμβάνει σαφέστατα τον όρο σεισάχθεια εκτός εάν το ζητούμενο που αυτό φαίνεται ότι τελικά είναι να εκποιηθεί η ατομική περιουσία προς όφελος των Τραπεζικών επιχειρήσεων .
Σε αρκετά άρθρα έχει αναλυθεί εκτενώς η διαδικασία και η μεθοδολογία επανεκκίνησης της Οικονομίας σε τοπικό επίπεδο .
Δυστυχώς οι αποπληθωριστική πολιτική που έχει επιλέξει ή Κα Μέρκελ ευνοεί μόνο την ίδια την Γερμανία υποδουλώνοντας και καταστρέφοντας ανεπανόρθωτα μια ολόκληρη χώρα.
Τα επικείμενα νομοσχέδια και οι ρυθμίσεις οι υποθετικές αφορούν μόνο εκείνους που δεν έχουν καμμία επαφή με την πραγματικότητα αλλα πρέπει να δικαιολογήσουν τον μισθό τους.

Η σημερινή έκρυθμη κατάσταση δεν πρόκειται να σβήσει εξ αιτίας των πληρωμένων κονδυλοφόρων
και τηλεαστέρων  δεδομένου ότι το άδικο δεν έχει δίκαιο .

Η σημερινή επιχειρηματική ηθική των ανθρώπων του Δημοσίου αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει και θυσιάζεται στο όνομα της σκοπιμότητας για να κερδηθεί χρόνος .

Χρόνο για να περάσουν τις διακοπές οι καλοζωισμένοι σε χλιδάτα σκάφη ενώ χιλιάδες κατασχετήρια εκβιαστικά από ανθρώπους με κουκούλα που" κάνουν την δουλειά τους" θα παραδίδονται στους εξαθλιωμένους πλήρως πολίτες.

Το αποτέλεσμα το ίδιο
Η ΕΜΕΙΣ Η ΑΥΤΟΙ

WWW.FOTAVGEIA.BLOGSPOT.COM  

   
  



Δεν υπάρχουν σχόλια: