Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΕΡΙ "ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ"-ΕΚΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΔΗΜΩΝ

Χατζηαναγνώστου Γιώργος

Η τραγική κατάσταση που καθημερινά βυθίζεται η χώρα είναι γνωστή στην κανονικότητα του πολίτη.

Το φαινόμενο "αρπαγής" στο ΤΑΙΠΕΔ περιουσιακών στοιχείων των Δήμων χωρίς διαφάνεια κατ επέκταση των Δημοτών είναι άλλο ένα χαστούκι στους πολίτες που καθημερινά βλέπουν το βιός τους και τους αγώνες μια ζωής να εκχωρούνται σε επιχειρήσεις ξένων συμφερόντων και την ποιότητα ζωής τους αλλά και το κλίμα ανασφάλειας να μεγαλώνει καθημερινά.

Μετά τον Δήμο Ηλιούπολης συνέχεια είχε ο Δήμος Βύρωνα με τον αφανή Δήμαρχο Κο Κατοπόδη κάτι σαν την Κα Δούρου και την λαίλαπα καταστροφής που τους συνοδέυει .
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής γνωστά χωρίς να υπάρχουν και άλλες μη γνωστές και μυστικές συμφωνιές τα γεγονότα έχουν ως εξής .

Όπως γνωρίζετε, την 19η Σεπτεμβρίου 2018, ήτοι κατά την τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα, καταθέσαμε εγγράφως την παρακάτω ερώτηση προς τη Διοίκηση του Δήμου:

Θέμα: Εκχώρηση ακινήτων του Δημοσίου, που βρίσκονται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Βύρωνα, στο Υπερταμείο «“Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (Ε.Ε.ΣΥ.Π.)”» .

η ΕΡΩΤΗΣΗ

Η για 99 χρόνια, ως εγγύηση αποπληρωμής του χρέους, εκχώρηση ακινήτων του Ελληνικού Δημοσίου στο λεγόμενο Υπερταμείο, είναι αναμφίβολα μία από τις πιο μαύρες σελίδες στη διακυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Η Διοίκηση του Υπερταμείου, που βρίσκεται κάτω από τον απόλυτο έλεγχο των δανειστών, δεν αρκέστηκε στην περιουσία που μέχρι πρόσφατα της είχε εκχωρηθεί, αλλά ζήτησε με επιστολή της, στις 14 Ιουνίου 2018, να μεταφερθούν στην ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε. «Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου Α.Ε.» που είναι θυγατρική του εταιρεία, άλλα 10.119 ακίνητα κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου».

Με την αριθμ. ΥΠΟΙΚ 0004586 ΕΞ 2018 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών (ΦΕΚ Β’ 2320 / 19-6-2018) μεταβίβασε στην ΕΤ.Α.Δ. Α.Ε. 10.119 ακίνητα, κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου, συνολικού εμβαδού γης 511.357.451 τ.μ. και συνολικής δομημένης επιφάνειας 22.601 τ.μ. και ενήργησε ερήμην των Τοπικών Κοινωνιών που χρησιμοποιούν, αξιοποιούν ή διεκδικούν προς αξιοποίηση τα συγκεκριμένα ακίνητα

Είναι δε χαρακτηριστικό ότι την ίδια μέρα εκδόθηκαν από το Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής, η εξουσιοδότηση προς τον Υπουργό Οικονομικών (απόφαση 86 ΦΕΚ Β’ 2317/19-6-18) και το σχετικό ΦΕΚ για τη μεταβίβασή τους, όπου τα 10.119 ακίνητα αναφέρονται μόνο με τον Κωδικό Αριθμό Εθνικού Κτηματολογίου (ΚΑΕΚ), χωρίς καμία περιγραφή της θέσης, της έκτασης, της χρήσης, και των λοιπών τους στοιχείων, σε μια προσπάθεια να αποφύγει η Κυβέρνηση τις αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας.

Ανάμεσα στα 10.119 ακίνητα βρίσκονται και 40 ακίνητα εντός του Δήμου Βύρωνα με α/α 1416 έως και 1455.

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε το δυνατόν συντομότερο για τα κάτωθι:

α) Ποια είναι τα ακίνητα, εντός του Δήμου Βύρωνα, που μεταβιβάζονται στο «Υπερταμείο» και ποια η σημερινή χρήση αυτών από τον Δήμο Βύρωνα, το Ελληνικό Δημόσιο και την Τοπική Κοινωνία,

β) Σε ποιες ενέργειες θα προβεί η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη χρήση και αξιοποίηση των εν λόγω ακινήτων από τον Δήμο και την Τοπική Κοινωνία και την εν γένει υπεράσπιση του Δημοσίου Συμφέροντος και της Δημόσιας Περιουσίας;

Βύρωνας, 19 Σεπτεμβρίου 2018

Οι ανεξάρτητοι δημοτικοί σύμβουλοι:

Κοσκινάς Θανάσης, Μαυρόπουλος Τάσος, Παπαδημητρίου Θανάσης, Παπαμιχαήλ Σωτήρης, Σάρολα Βασιλική, Σώζος Χάρης
________________________________________________________

Δυστυχώς, η παραπάνω ερώτησή μας έμεινε αναπάντητη, μιας και ο Δήμαρχος δήλωσε πλήρη άγνοια για το θέμα και επιφυλάχτηκε να μας απαντήσει εντός της νόμιμης προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών από την κατάθεση της ερώτησης.

Προφανώς, μετά τη δήλωση «άγνοιας» του Δημάρχου, διενεργήσαμε μόνοι μας την απαραίτητη έρευνα, προκειμένου να εντοπίσουμε τα ακίνητα (εντός του Δήμου μας), που μεταβιβάστηκαν στο «Υπερταμείο».

Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι, μεταξύ των ακινήτων αυτών, συμπεριλαμβάνονται και τα παρακάτω:
Η Παλαιά Αγορά Βύρωνα (254,18 τ.μ.)
Προσφυγικά Στενά (περίπου 400 τ.μ.)
Το Στρατόπεδο Σακέτα (123.129,23 τ.μ)
Το κτήριο του Αστυνομικού Τμήματος Βύρωνα (Α.Τ. Αγίου Δημητρίου)
Το κτήριο του πρώην ΙΘ’ Αστυνομικού Τμήματος Βύρωνα (οδός Αλατσάτων)
Τα σχολεία του Καρέα (λεωφ. Ελλήνων Αξιωματικών)
Το Σχολικό Συγκρότημα της Εργάνης (3ο, 4ο, 5ο Γυμνάσιο – Λύκειο Βύρωνα καθώς και τα όμορα δημοτικά σχολεία)
Τα δημοτικά γήπεδα επί της Αρχιεπισκόπου Χρυσοστόμου (4.127,73 τ.μ)
Τα δημοτικά γήπεδα της Εργάνης (γήπεδο ποδοσφαίρου, γήπεδα 5Χ5), το δημοτικό αναψυκτήριο «ΤΑ ΑΣΤΡΑ» και όμορος ακάλυπτος χώρος πολλών στρεμμάτων.
Γεωτεμάχια πλησίον της οδού Γρανικού (εντός των οποίων βρίσκονται και οικίες ιδιωτών!)
Εκτάσεις πολλών στρεμμάτων στην περιοχή του Καρέα
Έκταση 66.052,35 τ.μ. κάτω από τη Λ. Κατεχάκη, δίπλα στο Νεκροταφείο Βύρωνα.
Έκταση 1.848.254,52 τ.μ., πάνω από τη Λ. Κατεχάκη (δίπλα στον Καρέα), εντός της οποίας υπάρχει παλιό λατομείο και η σημερινή δημοτική αρχή εισηγήθηκε στο παρελθόν την εγκατάσταση εκεί «Πράσινου Σημείου» μεταφόρτωσης απορριμμάτων.

Σκοπός της μεταβίβασης των παραπάνω ακινήτων στο χαρτοφυλάκιο του «Υπερταμείου», είναι η διαχείριση και εκμετάλλευση τους (μέσω μίσθωσης, πώλησης κλπ). Όλα δε τα πιθανά έσοδα που θα υπάρξουν από την εκμετάλλευση αυτή, θα κατατίθενται απευθείας για την αποπληρωμή του άδικου και επαχθούς δημοσιονομικού χρέους της Χώρας προς τους δανειστές.

Προφανώς, κανένα όφελος δεν πρόκειται να έχουν οι πολίτες από τη μεταβίβαση αυτή! Αντίθετα, θα επιβαρυνθούν στο μέλλον ποικιλοτρόπως από τη μεταβίβαση των περιουσιακών αυτών στοιχείων του Δημοσίου σε ιδιώτες.

*Η απαξίωση της Δημόσιας περιουσίας και αυτα καθ αυτά τα γεγονότα εγειρουν χιλιάδες ερωτηματικά όπως :

1) Η δημόσια περιουσία χρειαζεται οικονομική υποστήριξη γαι την συντηρήση της,ποιός θα κληθή να συντηρήσει τα εν λόγω ακίνητα ;
2) Σε ποιόν θα απευθύνεται ο πολίτης ως εκπρόσωπο (φυσικό πρόσωπο) σε περίπτωση ποινικής ευθύνης λόγω αστοχίας υλικών ,συνυπαιτιότητας ,κακής συντήρησης σε περίπτωση ατυχήματος ,θανάτου εξ αμελέιας; Δες περίπτωση Γκορτσίδη στο Ελληνικό ή προσφάτως σε σχολείο με πτώση ανεμιστήρα.

3)Τι θα γίνει όταν η εταιρεία ΤΑΙΠΕΔ ζητήσει ενοίκιο για την συντήρηση και την ομαλή λειτουργία των  σχολικών κτιρίων; Η δημόσια παιδέια θα γίνει ιδιωτική καταβαραρθρωνοντας την συνταγματική υποχρέωση του κράτους για δωρεαν παιδέια και καταδικάζοντας σε πνευματική φτώχεια τις νέες γεννές:

4)Tι θα γίνει όταν γiα την αντικατάσταση του χλοοτάπητα στους δημόσιους αθλητικούς χώρους ΕΡΓΑΝΗ χρειάζεται αντικατάσταση: O Δημότης θα χρειαστή να πληρώσει δικάιωμα εισόδου στην ήδη φτωχοποιημένη οικονομική κατάσταση που έχει περιέλθει ελέω 4 μνημονίων:

5)O ανεκμετάλευτος χώρος ΑΣΤΡΑ ενώ παραμένει ανεκμετάλευτος έστω και σαν Συνεδριακό Κεντρο την ωρα που τόσο πολύ το έχει ανάκη ο Δήμος λόγω αυθαιρέτου δόμησης ξαφνικά έχει το Δικαίωμα να λειτουργήσει νόμιμα:

6)Ποιός εγγυάται την τιμή μεταπώλησης για να μην υπαρξει διαφθορά όπως όταν Επιχείρησαν επέκταση της σύμβασης το #αεροδρομιο της Αθήνας,για μόλις 484 εκ € & αναγκάστηκαν λόγω πίεσης της Επιτροπής ανταγωνισμού της Ε.Ε. να επαναδιαπραγματευτούν το τίμημα το οποίο αυξήθηκε κατά 127% στα 1.34 δις €και στην περίπτωση του Αεροδρομίου και την παραχώρηση έναντι ευτελούς ποσού: 

7)Τα δημοτικά τέλη που χρειάζεται να πληρώνουn οι Δημότες μέσω ΔΕΗ για την συντήρηση κηποτεχνιών ηλεκτροφωτισμό τον Δημόσιων χώρων θα μεταφερθούν και αυτά στο ΤΑΙΠΕΔ:

8)Oι εργαζόμενοι που ασχολούνται για αυτούς τους χώρους θα απολυθούν ,θα λήξη η συμβαση εργασιάς ή θα ενοικιαστούν σε επιχειρήσεις ενοικίασης χαμηλόμισθων εργαζομένων τύπου skycom;

9)Το ΕΝΦΙΑ των δημοτικών αυτών χώρων ποιός θα κληθεί να το πληρώσει;

10)Τα τέλη Υδρευσης ,αποχέτευσης ,ηλεκτροδότησης των ανωτέρω κτιρίων ποιός θα τα πληρώσει ή θα συνεχίσει ο Δημότης να τα επιβαρύνεται;

11) H σχεδιαζόμενη ταυτότητα των κτηρίων θα εξακολουθέι να είναι ευθύνη των Δημοτών ή των νέων ιδιοκτητών:

12) Oι ενδεχόμενες μεταβολές πύκνωσης Δασικού χάρτη θα τυγχάνουν εγκρισης απο την Δημοτική αρχή ή θα μείνουν στην ευθύνη της μεταβολής στο όνομα της αξιοποίησης;

12) Απομυζώντας τα περιουσιακά στοιχέια των Δήμων πως οικονομικά αλλά και σαν εργασία θα μπορέσουν οι εργαζόμενοι του Δήμου να μπορόυν να εργάζονται αλλά και ο Δήμος να μπορέι να ισοσκελίσει ένα προυπολογισμό που θα απαξιωθή ραγδαία;

Tα ερωτηματικά δεν σταματούν εδω καθότι πλειάδα αντισυνταγματικών θεμάτων εγείρονται για την συμετοχή του Κράτους και του Δημόσιου συμφέροντος απέναντι στα επενδυτικά προγράμματα επιχειρήσεων αυλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων.

Εντέλει η εκάστοτε Δημοτική αρχή με όποια ισχνή πλειοψηφία μπορέι να διαχειρίζεται το Δημόσιο συμφέρον χωρίς να απευθύνεται πρωτίστως στους πολίτες;
Ίσως λόγου χάριν στην Ελβετία τα πρακτέα να ήταν τελείως διαφορετικά και να ήταν απαιτητή η συναίνεση των πολιτών που διαμένουν και έχουν επενδύσει σε κάποια περιοχή εμπιστευόμενοι την όποια Δημοτική τους αρχή . 

Εαν τωρα αυτή δεν είναι ικανή αλλά και τους πρόδωσε είναι άλλο θέμα. 


 www.fotavgeia.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: